
Έχετε λάβει Voucher Παιδικού Σταθμού 2014 έως και 2025;
Τα προσωπικά δεδομένα σας και των παιδιών σας έχουν χακαριστεί
Δικαιούστε αποζημίωση για ηθική βλάβη τουλάχιστον 10.000€


Έχετε λάβει Voucher Παιδικού Σταθμού 2014 έως και 2025;
Τα προσωπικά δεδομένα σας και των παιδιών σας έχουν χακαριστεί !

Δικαιούστε αποζημίωση για ηθική βλάβη τουλάχιστον 10.000€
Τι συνέβη;
Τα δεδομένα που διέρρευσαν περιλαμβάνουν:
- Την διεύθυνση σπιτιού σας
- Τους τηλεφωνικούς σας αριθμούς
- Τα ΑΜΚΑ παιδιών & γονέων
- Ιατρικά Δεδομένα - Ένδειξη ΑΜΕΑ
- ΙΒΑΝ, BIC των Τραπεζικών σας Λογαριασμών
- Την διεύθυνση σπιτιού σας
- Την διεύθυνση σπιτιού σας
- Τους τηλεφωνικούς σας αριθμούς
- Τα ΑΜΚΑ παιδιών & γονέων
- Ιατρικά Δεδομένα - Ένδειξη ΑΜΕΑ
- ΙΒΑΝ, BIC των Τραπεζικών σας Λογαριασμών
Η ΕΕΤΑΑ έχει παραδεχτεί πως υπάρχει κίνδυνος "κακόβουλης χρήσης" τους.
Γιατί δικαιούστε αποζημίωση τουλάχιστον 10.000€ βάσει νόμων και αποφάσεων:
- Απόφαση 474/2016 Αρείου Πάγου - Επιβεβαιώνει την ευθύνη και τις υποχρεώσεις του εκάστοτε φορέα επεξεργασίας
- Απόφαση 595/2020 Μονομελούς Εφετείου Πειραιώς - Ορίζει την διαρροή δεδμένων ως προσβολή προσωπικότητας
- Άρθρο 82 (2018) GDPR - Ορίζει το δικαίωμα αποζημίωσης για παραβίαση δεδομένων
- Ν.3674/2008, ν.3471/2006, ν.3917/2011 - Ορίζουν ως ελάχιστο ποσό αποζημίωσης τα 10.000€
⚠ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Θίγονται ΌΛΟΙ όσοι έλαβαν voucher παιδικών σταθμών ή είχαν σύμβαση με την ΕΕΤΑΑ.
Νόμοι και δικαστήρια συμφωνούν. Η υπόθεση είναι νομικά θωρακισμένη βάσει ομολογίας
Πως μπορείτε να συμμετέχετε
Είναι απαραίτητο το VOUCHER που έχετε λάβει.
1. Με κωδικούς taxisnet στο site της ΕΕΤΑΑ
2. Από τον παιδικό σταθμό που φοίτησε το παιδί σας
Συγκεντρώνετε τα Έγγραφα
Θα χρειαστείτε για την κατάθεση το voucher, φωτοτυπία ταυτότητας, και την υπογεγραμμένη εξουσιοδότηση *
Συγκεντρώνετε τα Έγγραφα
* Αν χρειάζεστε βοήθεια για να τα βρείτε, μπορείτε να ρωτήσετε τον βοηθό μας.
Αποστολή Μέσω Φόρμας
Συμπληρώνετε την φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε παρακάτω, όπου και ανεβάζετε τα έγγραφα, ή μας τα στέλνετε σε email.
Αγωγή & Αποζημίωση
Καταθέτουμε την αγωγή σας, και αποζημιώνεστε με το ποσό που αναλογεί στην περίπτωσή σας.
Η αμοιβή μας είναι ποσοστό από την αποζημίωσή σας για ηθική βλάβη.
Συχνές Ερωτήσεις
Πώς είμαι σίγουρος/η ότι έχουν διαρρεύσει τα δικά μου δεδομένα και όχι κάποιου άλλου; Μήπως υπάρχουν εξαιρέσεις;
Σύμφωνα με την επίσημη παραδοχή της ίδιας της ΕΕΤΑΑ, η παραβίαση ασφαλείας αφορούσε το σύνολο της βάσης δεδομένων της. Δεν υπήρξαν εξαιρέσεις. Εάν υποβάλατε αίτηση και λάβατε voucher για παιδικό σταθμό, ή αν είχατε συμβατική σχέση με την ΕΕΤΑΑ, τότε είναι βέβαιο ότι τα προσωπικά σας δεδομένα (ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ) και τα δεδομένα των παιδιών σας έχουν εκτεθεί. Η νομική μας δράση βασίζεται ακριβώς σε αυτή την επίσημη παραδοχή του φορέα.
Είναι ρεαλιστική η αποζημίωση των 10.000€;
Ναι, απόλυτα. Το ποσό αυτό είναι το ελάχιστο που προβλέπει η νομοθεσία (βλ. ν. 3471/2006, 3674/2008 και 3917/2011) για τέτοιες υποθέσεις και η διεκδίκησή του βασίζεται σε τρία πολύ ισχυρά σημεία:
- Ο Νόμος είναι Σαφής: Ένα πλέγμα νόμων ορίζει την ελάχιστη αποζημίωση στα 10.000€ για ηθική βλάβη από διαρροή δεδομένων.
- Το Δικαίωμα είναι Ατομικό: Αφορά κάθε γονέα και κάθε παιδί ξεχωριστά.
Η Υπόθεση είναι “Δεμένη”: Η ίδια η ΕΕΤΑΑ έχει παραδεχτεί δημόσια τη διαρροή, κάνοντας τη νομική διεκδίκηση πολύ πιο ασφαλή.
Ποιο είναι το ακριβές κόστος της νομικής διαδικασίας;
Δεν υπάρχει καμία χρέωση για εσάς, αν δεν κερδίσουμε την υπόθεση. Λειτουργούμε με το μοντέλο “no win, no fee”.
Η αμοιβή μας είναι ένα προσυμφωνημένο ποσοστό, μόνο από την αποζημίωση που θα κερδίσετε. Έτσι, τα συμφέροντά μας ταυτίζονται πλήρως με τα δικά σας. Το ακριβές ποσοστό θα σας γνωστοποιηθεί με απόλυτη διαφάνεια αμέσως μετά την εκδήλωση του ενδιαφέροντός σας και πριν από κάθε δέσμευση.
Πόσο καιρό θα πάρει η διαδικασία μέχρι να λάβω την αποζημίωση;
Η διεκδίκηση μιας αποζημίωσης μέσω της δικαστικής οδού είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο, καθώς περιλαμβάνει συγκεκριμένα στάδια (κατάθεση αγωγής, ορισμός δικασίμου, έκδοση απόφασης), εκτός αν λυθεί εξωδικαστικά.
Αν και δεν μπορεί να δοθεί ακριβές χρονοδιάγραμμα, τέτοιες υποθέσεις μπορεί να διαρκέσουν από μερικούς μήνες έως και κάποια χρόνια, ανάλογα με τον φόρτο των δικαστηρίων.
Το σημαντικότερο για εσάς είναι ότι καθ’ όλη αυτή τη διάρκεια, εσείς δεν χρειάζεται να κάνετε απολύτως τίποτα και δεν έχετε κανένα οικονομικό ρίσκο. Η ομάδα μας αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου τη διαχείριση της υπόθεσης και θα σας κρατάμε ενήμερους για κάθε σημαντική εξέλιξη. Η δική μας δουλειά είναι να διαχειριστούμε τη διαδικασία, όσο χρόνο κι αν πάρει, για να φέρουμε το αποτέλεσμα που σας αξίζει.
Δεν έχω κρατήσει το voucher. Τι κάνω;
Μπορείτε εύκολα να το ανακτήσετε:
- Από τον παιδικό σταθμό στον οποίο δώσατε το voucher ή την μεταξύ ηλεκτρονική σας αλληλογραφία.
- Από την σελίδα της ΕΕΤΑΑ και αντίστοιχα τα emails που έχετε λάβε
Για ευκολία, έχουμε συγκεντρώσει τους συνδέσμους εφαρμογών της ΕΕΤΑΑ παρακάτω. Για τα έτη 2014-2015 και 2015-2016 θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον παιδικό σταθμό, και μαζί μας.
Βρήκα το voucher μου. Ποια είναι ακριβώς τα επόμενα βήματα;
Η διαδικασία είναι απλή και την έχουμε σχεδιάσει για να είναι εύκολη για εσάς. Ακολουθούν τα 3 βήματα:
Βήμα 1: Εκδήλωση Ενδιαφέροντος
Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας, επισυνάπτοντας το voucher σας. Η ομάδα μας θα επιβεβαιώσει άμεσα την υπόθεσή σας.
Βήμα 2: Απλή Εξουσιοδότηση
Θα σας στείλουμε ένα έτοιμο, απλό έγγραφο εξουσιοδότησης. Με αυτό μας δίνετε το δικαίωμα να σας εκπροσωπήσουμε νομικά για τη συγκεκριμένη υπόθεση. Η διαδικασία είναι εύκολη και μπορεί να γίνει και ψηφιακά.
Βήμα 3: Αναλαμβάνουμε τα Πάντα
Από τη στιγμή που θα λάβουμε την εξουσιοδότηση, η δική σας εμπλοκή τελειώνει. Η νομική μας ομάδα αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου τη διεκδίκηση της αποζημίωσής σας, κρατώντας σας πάντα ενήμερους για την πορεία της υπόθεσης.
Η ΕΕΤΑΑ έχει κάνει κάτι για να μας αποζημιώσει ή να μας προστατεύσει μετά τη διαρροή;
Όχι. Πέραν της ανακοίνωσης στην ιστοσελίδα της, όπου απλώς παραδέχτηκε τη διαρροή των δεδομένων, η ΕΕΤΑΑ δεν έχει προβεί σε καμία άλλη ενέργεια για την ουσιαστική αποζημίωση ή προστασία των χιλιάδων οικογενειών που επλήγησαν.
Σύμφωνα με το πνεύμα του GDPR και της ελληνικής νομοθεσίας, η απλή ενημέρωση δεν απαλλάσσει έναν φορέα από την ευθύνη του να αποκαταστήσει τη ζημία που προκάλεσε. Η ηθική βλάβη από την έκθεση ευαίσθητων προσωπικών, οικονομικών και ιατρικών δεδομένων παιδιών και γονέων είναι τεράστια.
Αυτή ακριβώς η έλλειψη πρωτοβουλίας από την πλευρά της ΕΕΤΑΑ καθιστά τη νομική διεκδίκηση τον μοναδικό αποτελεσματικό δρόμο για να λάβετε την αποζημίωση που δικαιούστε.
Δεν χρειάζεται να περιμένετε από τον φορέα που προκάλεσε το πρόβλημα να προσφέρει και τη λύση. Με τη συλλογική μας δράση, διεκδικούμε δυναμικά αυτό που ορίζει ο νόμος για εσάς.
Τι κινδύνους αναλαμβάνω αν συμμετάσχω;
Αυτή είναι μια απολύτως λογική και σημαντική ερώτηση. Η απάντηση είναι ξεκάθαρη:
Δεν αναλαμβάνετε κανέναν απολύτως κίνδυνο, ποτέ.
Αυτό αποτελεί κεντρικό πυλώνα της “no win, no fee” συμφωνίας που υπογράφουμε μαζί σας. Στη σπάνια περίπτωση που η αγωγή δεν έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, το γραφείο μας καλύπτει πλήρως τα όποια δικαστικά έξοδα μπορεί να επιδικαστούν.
Η συμφωνία μας σημαίνει ακριβώς αυτό: μηδενικό ρίσκο για εσάς, από την αρχή μέχρι το τέλος.
Κάντε το πρώτο βήμα: Ενημερωθείτε
Η αδικία που νιώθετε χρειάζεται μια φωνή.
Είμαστε εδώ για να γίνουμε η δική σας.
Ο ψηφιακός μας βοηθός είναι διαθέσιμος 24/7 για να απαντήσει στις ερωτήσεις σας.
Συνομιλήστε μαζί του και συνδεθείτε με την ομάδα μας.