+30 2110121395

BCLA - Δικηγορική εταιρεία: +30 2110121395

Τα ΚΕΠ των δανειοληπτών είναι πραγματικότητα!

Έτοιμο το Γραφείο Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών το οποίο άνοιξε ήδη τις «πύλες» του! Το ιδιότυπο ΚΕΠ στεγάζεται στο κτίριο όπου ήδη λειτουργεί η Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους ενώ εντός του Μαρτίου ακολουθούν δύο γραφεία στο κέντρο Αθήνας και Πειραιά.

Στόχος είναι να δημιουργηθούν 12 ακόμα γραφεία στις υπόλοιπες πρωτεύουσες περιφερειών, ενώ μέχρι τον Ιούνιο αναμένεται να λειτουργούν πανελλαδικά 120 γραφεία.

Τα 30 από αυτά θα μετεξελιχθούν σταδιακά μέχρι το τέλος του έτους σε Κέντρα Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών (ΚΕΥΔ), τα επονομαζόμενα «ΚΕΠ των δανειοληπτών». Μέχρι τότε θα λειτουργούν τα Γραφεία Ενημέρωσης, με στόχο να ενημερώνουν σφαιρικά και αναλυτικά για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις υπερχρεωμένων πολιτών και επιχειρήσεων, που επιχειρούν να αντιμετωπίσουν την προφανή αδυναμία τους να εξυπηρετήσουν τα χρέη τους. Σε αυτά θα μπορούν να απευθύνονται δανειολήπτες, άνεργοι και συνταξιούχοι, όπως επίσης εργαζόμενοι ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, αγρότες, εργάτες, ελεύθεροι επαγγελματίες, μικροέμποροι και μικροεπιχειρηματίες οι οποίοι αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα δάνειά τους.

Τα γραφεία θα παρέχουν συμβουλές και οδηγίες για διαδικασίες σχετικές με την προστασία της πρώτης κατοικίας και γενικότερα τις πρόνοιες,  που περιλαμβάνει ο νόμος,  για το σύνολο των χρεών των ευάλωτων και μη κοινωνικών ομάδων, καθώς και την εξωδικαστική ρύθμιση δανείων, σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας Τραπεζών. Οι προτάσεις, που θα παρουσιάζουν τα γραφεία,  για τη ρύθμιση δανείων,  θα λαμβάνουν υπόψη τα εισοδήματα και ολόκληρη την περιουσία των δανειοληπτών, συνεκτιμώντας τις εύλογες δαπάνες διαβίωσης.

Είναι εξαιρετικά σημαντικό για τους καταναλωτές να γνωρίζουν ακριβώς πώς θα εκθέσουν το πρόβλημά τους στα συγκεκριμένα γραφεία, γι’ αυτό οι εξειδικευμένοι νομικοί της BCLA με πολυετή εμπειρία σε θέματα δανειοδοτήσεων και διακανονισμών μπορούν να κατευθύνουν τους δανειολήπτες σωστά στην κατανόηση των εναλλακτικών, που προσφέρουν οι τράπεζες, αλλά και στην γνώση των δικαιωμάτων,  που έχουν, ώστε οι συμβουλές,  αλλά και οι λύσεις να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Scroll to Top